RSS

Pages

2010. április 12., hétfő

Krumplipürével töltött sült palacsinta




Kell sütni palacsintákat, kicsit vastagabbra a szokványoshoz képest és sósra... és kell csinálni egy krumplipürét, ebbe lehet pirított hagymát tenni (de akár nyerset is), pirított bacon szalonna kockákat (ez kihagyható), só, bors, ízlés szerint egyéb zöldfűszer...de akár karikázott olajbogyó is mehet. Majd a palacsinták közepébe tölteni a krumplipüréből. Két oldalát kicsit behajtani, majd feltekerni, majd forró olajban kisütni a töltött palacsintákat. Erre lehet vagy sajtmártást készíteni, vagy bármilyen más mártást. De akár magába a krumplipürébe is lehet sajtot reszelni!

A képen látható verzióba a töltelékbe pirított hagymakocka, baconkocka, és a gombák szára összeaprítva, szintén pirítva került. A mártás pedig: egy fél hagymát olajon lepirítottam, rádobom a gombadarabokat, de rögtön fel is öntöm vízzel ne rogyjon össze teljesen a gomba, majd sóztam, borsoztam, és póréhagymát karikáztam bele. Ezt követően 2dl tejszínnel felöntöttem, és egy evőkanál liszttel besűrűsítettem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése