RSS

Pages

2010. április 9., péntek

Brownie

Hozzávalók:
4 egész tojás, 250g minimum 50%-os kakaótartalmú (én 75%-osból csináltam) étcsokoládé, 250g margarin, 250g kristálycukor, 200g barna cukor, 150g liszt, 1 evőkanál vanília esszencia (de jó a vaníliás cukor is). Ízlés szerint lehet beletenni 1 1/2 bögre aprított mogyorót vagy diót, de akár magozott meggyet is. (Én semmit nem tettem)

Készítés:
Gőz felett megolvasztjuk a margarint, majd az apróra tördelt csokit is hozzáöntjük. Mikor az is elolvadt, lehúzzuk a tűzről (én csak lekapcsoltam a villanytűzhelyet, de rajta hagytam, így a cukor is jobban elkeveredett benne). Folyamatos keverés mellett belekeverjük a két féle cukrot, az enyhén felvert tojásokat (én csak kézi habverővel kevertem fel), a vaníliát, végül a lisztet. Majd a mogyorót, diót, meggyet ízlés szerint (kihagyható). Előmelegített sütőben sütőpapírral bélelt tepsiben szétterítve sütjük 170 fokon 30 percig. A késpróba itt csak olyannyira mérvadó, hogy ne folyós legyen a késen, ragadósnak viszont ragadós lesz, mert ennek puha lesz a belseje...de 30-40 perc sütés pont elég. Mikor kész, porcukrot szitálok rá, de csak hidegen kockázom fel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése