RSS

Pages

2012. február 22., szerda

Amerikai csokis tallér

Ezt igazi amerikaiaktól tanultam sütni, mikor a kastélyban dolgoztam. :) Azóta is nagy kedvenc.

A recept az amerika mérőeszközre, CUP-ra van írva, de zárójelben odaírom ml-ben megadva is, hogy aki nem rendelkezik Cup-pal (ami már hazánkban is kapható amúgy), az is meg tudja sütni.
Bevallom, 1 adaggal már nem is szoktam indítani...hanem rögtön kettővel. De karácsony táján volt hogy 6 adagot kevertem be egyszerre. Ez tényleg olyan sütemény, amit ha egyszer elkezd enni az ember, nehéz abbahagyni. :)

Hozzávalók:
1/2 cup (125ml) margarin, 1/2 cup (125ml) barnacukor, 1/4 cup (50ml) kristálycukor, 1 tojás, 1 tk vaniliás cukor, 1 cup (250ml) liszt, 1/2 tk só, 1/2 tk sütőszóda (szódabikarbóna), 100g keserűcsoki

Készítés:
Elkeverjük a margarint a két féle cukorral, tojással és vaníliával. Külön tálban összekeverjük a lisztet a sóval és a sütőszódával. A híg masszába keverjük az apró kockákra vágott csokidarabokat, majd a lisztes keveréket is. Sütőpapírral bélelt sütőlemezre adagoljuk kiskanállal a sütimasszát, viszonylag távol egymástól, mert sütés közben ellaposodik, elterül. Előmelegített sütőben 190 fokon kb 10-12 percig sütjük.

3 megjegyzés:

Mariann írta...

Ez is gusztának tűnik így olvasva. :)

Zsuzska írta...

Díjat kaptál tőlem, nézz be hozzám :) http://patchworktaskak.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam-dijat-adok.html

Dóri írta...

Miért most jeleníti meg csak ez a vacak a kommenteket? Épp időben így decemberben.... :S

Megjegyzés küldése